Двостійкові підйомники
Якщо ви вирішили придбати підйомник автомобільний, двостійковий - це кращий варіант для СТО, які обслуговують легковий автотранспорт. Це обладнання невибагливо, надійно і довговічне. Працювати з ним зручно, а головне, що автопідйомник (двостійковий або чотиристояковий) дає можливість проводити ремонт в важкодоступних місцях. Є можливість користуватися інструментом безпосередньо під днищем, але всі роботи виконуються без ями. Зараз це найвигідніша пропозиція для невеликих станцій техобслуговування і великих мереж СТО.
Підйомник двостійковий електромеханічний: який краще?
Працюють механізми від стандартної електричної мережі. Підйом проводиться за рахунок гідравліки і механіки. Управління електронне, має функцію фіксації положення лап на потрібному рівні, що забезпечує безпеку. Це опис підійде для всіх двостоякових підйомників на 380 В, які представлені на сайті компанії "Авторемтехніка". Але потрібно розуміти, що моделі класифікуються за багатьма параметрами, головні з яких є:
- Вид конструкції. Можна купити двостійковий підйомник S - образного і П - образного типу.
- Синхронізація. На сайті представлені підйомники двостоякові з верхньою синхронізацією і з нижньої.
- Тип приводу. Сучасні підйомні пристрої можуть бути електрогідравлічні та електромеханічні.
- Габарити і вантажопідйомність. Наявність двох стійок дозволяє економити простір.
Масляна станція і привід може бути встановлена на будь-який стійці. Якщо у підйомника нижня синхронізація, він зможе підняти автомобіль будь-якої висоти. Обмеженням стає тільки відстань до стелі. Але такий тип пристрою не пристосований для обслуговування машин з заниженою посадкою.
Якщо підйомник двостійковий електромеханічний, витрата електроенергії мінімальний. Відсутність гідравліки вказує на те, що немає необхідності в періодичному обслуговуванні у вигляді заміни масла. Силовим агрегатом є електромотор (один або два, залежить від конструкції). Електрогідравлічне обладнання коштує трохи дорожче, але споживає мінімум електроенергії. Який би тип не був, пристрої має систему безпеки відповідно до вимог європейських стандартів. Тому однозначно сказати, що якась модифікація краще, не можна. Все вирішують ваші виробничі потреби.
Принцип дії, особливості монтажу
У випадку з електромеханічним приводом електроенергія живить мотор, який приводить в дію ланцюг або трос. Вона, в свою чергу, піднімає лапи з насадками, на які встановлено автомобіль. Якщо привід гідравлічний, то включається масляна насосна станція, нагнітає тиск в циліндрах. Поршні жорстко прикріплені до опор, які піднімають машину. У будь-якому випадку кількість механічних вузлів мінімальне, що пояснює невибагливість, надійність і довговічність.
У ремонтному боксі повинен бути бетонну підлогу. Після того, як будівельники покладуть подвійний армований каркас, його заливають високомарочний бетонної сумішшю класу В25 (М350). Монтувати конструкцію можна тільки на сьому добу, коли бетон набере 60% міцності, як того вимагає ДСТУ. 100% міцності він набере тільки на 28 добу, ось тоді і можна буде навантажувати підйомник.
Але найкраще, якщо монтажні роботи будуть виконувати фахівці компанії "Авторемтехніка". Тоді гарантія поширюється не тільки на двостійковий підйомник, але і на роботи і матеріали.